Firma Akupunkturbehandling

//Firma Akupunkturbehandling
Firma Akupunkturbehandling2018-09-27T19:34:58+00:00

Firmabehandling i praksis

Hvilke behandlingsformer vil I støtte – og hvad er effektivt?

Behandlings metoderne skal ikke kun være populære, men også effektive. Zoneterapi er meget populært, og velegnet til f.eks. hormonelle forstyrrelser og fordøjelses problemer – men er ikke særligt effektivt til akutte lidelser i bevægeapparatet. Vi anbefaler massage, akupunktur, kiropraktik, zoneterapi, fysioterapi.

Brugerbetaling – en god ide?

Vores kunder kører med en brugerbetaling på ca. 25-40 %.Vi synes en delvis brugerbetaling er en god ide. Det øger fokus på at behandlingen rent faktisk koster noget, og de fleste har også råd til at betale 50 kr. for en behandling der hjælper dem.

Hvor lang tid skal en behandling vare? 

Vi har aftaler med både 20, 30 og 40 min. behandlinger.På Danish Crown i Herning indførte vi et fleksibelt bookingsystem, hvor medarbejderne selv kan bestemme hvor meget tid de ønsker (alt imellem 10 og 60 minutter). Det har fungeret upåklageligt – gennemsnitligt tidsforbrug pr. behandling er ca. 32 min.
Det er vigtigt at tiderne overholdes, så der ikke opstår spildtid pga. forsinkelser.

Vil vi udover behandlingsordningen støtte andre mere forebyggende sundhedstiltag? 

Vi tilbyder både individuelle træningsprogrammer og rygestopkurser, og giver gerne et godt råd om øvelser med på vejen.

Kan der samarbejdes imellem behandlere og ergoterapeuter som er tilknyttet virksomheden i forvejen?

Hvis medarbejderen ønsker det, kan vi udarbejde et „red spot skema“ hvor det fremgår hvilke muskler og led der er overbelastede. Det giver ergoterapeuten et godt og præcist værktøj når der arbejdstillingerne skal gåes efter.

Hvad koster det – og tjener det sig ind? Vores priser er gennemskuelige – og ja, en god behandlingsordning tjener nemt sig selv ind. Vi lægger vægt på effektivitet i behandlingerne, og anbefaler ikke medarbejderne at få flere behandlinger end der er brug for. Det er vort mål at en sundhedsordning som minimum skal være udgiftsneutral for virksomheden. Vores kunder er omkostningsbeviste, så det bliver vi også nød til at være.

Hvad binder vi os for? 

Hvis man har tilfredse kunder, behøver man ikke at binde dem på hænder og fødder! Vores kunder binder sig til et minimum – deres tilfredshed er vores bedste sikkerhed.

Betaler vi for medarbejdere der ikke bruger ordningen – eller for tider der ikke er booket? 

Vi kan skræddersy tilbuddet efter de kriterier i ønsker. Ønsker i en abonnementsordning med en pris pr. medarbejder kan det sagtens lade sig gøre. Alle vore nuværende kunder har i stedet valgt at betale pr. udført behandling. Det vil kort sagt sige, at de ikke betaler for noget de ikke får udført!

Hvordan skal booking af tider håndteres? 

Vi stiller gerne et on-line bookingsystem til rådighed. Der kan suppleres med telefonbooking, og spørgsmål til behandlinger håndteres via mail eller telefon.

Hvornår ønsker vi at medarbejderne kan komme til behandling?

Er der dage eller tidspunkter der på forhånd er ubelejlige?

Hvor skal “klinikken” ligge?

 Hvis man ønsker kortest mulig spildtid, bør lokalet ligge tættest muligt på arbejdspladsen.

Skal vi evaluere ordningen? 

En evaluering er en god ide, så vi hele tiden kan forbedre os og fange fejl i opløbet. En sundhedsordning skal være en økonomisk gevinst for virksomheden – ikke en byrde! Det kræver en dygtig behandler og fleksibel aftale. Vi lægger vægt på, at medarbejderne får den bedst mulige oplevelse, og at alternativ behandling skal være både effektiv og troværdig. Derfor har vi nogle af de største virksomheder i Midt- og Vestjylland som kunder.