Kundetilfredshed

//Kundetilfredshed
Kundetilfredshed2018-09-27T09:59:36+00:00

Kundetilfredshed

Vi vil være med til at sætte nye standarder for kundetilfredshed i vores branche. Vi tilbyder behandling af høj kvalitet til priser hvor de fleste kan være med. Vi modtager absolut ingen offentlig støtte og betaler også selv vores uddannelse. Vi kan derfor ikke bruge mange ressourcer på marketing – så vi har brug for kunder som er loyale – og for kunder der anbefaler os videre. Tilfredse kunder kommer ikke af sig selv, derfor arbejder vi aktivt for hele tiden at blive (endnu) bedre.

Her er vores 7 bud på en bedre oplevelse for dig som kunde

1) Anamnese
En grundig forundersøgelse, hvor der er afsat god tid til at få din sygdoms og sundhedshistorie, så vi har den bedst mulige platform at bygge videre på.
Du vil blive stillet mange spørgsmål, også nogen du måske ikke finder relevante. Ofte vil vi sammen sætte dine symptomer op i kronologisk orden, for at skabe et sammenhængende overblik eller for at finde efter en ”rød tråd” i dine udfordringer.

2) Diagnose
Vi stiller en diagnose, og forklarer dig baggrunden og teorien bag.

3) Mål
Vi sætter et mål for behandlingsforløbet, og kommer med en prognose om hvor lang tid vi forventer at det vil tage at nå det ønskede mål.

4) Etik & ordentlighed
Hvis vi vurderer at du er bedre hjulpet et andet sted, er vi ikke bange for at sende dig videre. Hvis vi ikke opnår de ønskede resultater inden for en rimelig tidshorisont stopper vi behandlingsforløbet – før du står med tømte lommer!

5) Punktlighed
Vi gør en stor indsats for at undgå forsinkelser, for vores tid er ikke vigtigere end klientens tid. Når man arbejder med mennesker kan der sommetider ske uforudsete ting, men vi forsøger at lægge en realistisk tidsplan – og gør hvad vi kan for at holde den. Forsinkelser på mere end 10 minutter bør være undtagelser – ikke reglen!

6) Faglighed
Vi følger med i alt hvad der rør sig indenfor denne del af sundhedssektoren. Så du kan forvente en behandler der er fagligt velfunderet og med en viden der er ”up to date”. Vi betragter mennesker ud fra en holistisk tankegang, det vil på godt dansk sige at tingene hænger sammen, og at vi ikke behandler patienterne som defekte automobiler men som hele mennesker.

7) Service
Derudover kan du forvente
– Svar på alle henvendelser samme dag.
– Flotte informationsmaterialer og en opdateret hjemmeside.
– Et hyggeligt ventemiljø, med inspirerende og aktuelt læsestof & gratis kaffe, the og vand.
– Gratis parkering uden for døren.
– Indberetning til Sygesikringen Danmark
– Opfyldelse af de private sundhedsforsikringers krav.
– At vi altid lever op til Sundhedsstyrelsens krav til RAB-godkendelse.
– Vi genbruger aldrig nåle. Vi bruger kun sterile engangsnåle i bedste kvalitet